fbpx
  • Sportul tău, povestea ta!

Uite cum poți să ai abdomenul perfect!

Uite cum poți să ai abdomenul perfect!

Să te menții în formă nu înseamnă doar să mergi la sală și “să tragi de fiare”. O saltea de fitness pe care s-o întinzi pe parchetul casei oferă toate condițiile necesare pentru un bun antrenament care să nu lase grăsimea să se acumuleze și să mențină abdomenul plat. Iată 5 exerciții care se pot face acasă și care fac minuni.

Abdomenele clasice – spatele lipit de saltea, genunchii îndoiți, mâinile la ceafă sau în formă de X pe piept, apoi ridicări la 45 de grade și revenire la poziția inițială. 3-4 serii de câte 15 repetări sunt suficiente. Nu uitați să expirați pe ridicare și să inspirați pe revenire.

Abdomene laterale – singurele diferențe față de abdomenele clasice este că ridicarea se efectuează pe diagonală și în același timp se ridică piciorul din partea opusă. Se recomandă minimum 15 repetări pentru fiecare parte.

Plank – exercițiul la modă din ultimii ani a devenit uneori un antrenament de sine stătător. Regulile sunt simple: vă așezați în poziția de flotare, dar coatele sunt îndoite și greutatea corpului vine pe antebrațe. Stați așa pentru cel puțin 10 secunde.

Abdomene pe mingea de gimnastică – dacă aveți și o minge de fitness în casă, o puteți folosi la acest exercițiu. Abdomenele făcute în acest mod implică mai multe grupe de mușchi, pentru că mingea este instabilă. Asigurați-vă că zona mediană a corpului este bine fixată pe minge,
picioarele pe sol și la treabă!

Flotări cu ridicare de braț – mușchii abdominali și cei pectorali vor lucra intens la acest exercițiu. Se folosește poziția clasică de flotare, cu diferența că picioarele sunt depărtate. După ce faceți o flotare, ridicați un brat și mențineți-l paralel cu solul. Apoi repetați și mențineți spatele drept.


One thought on “Uite cum poți să ai abdomenul perfect!

  1. Nu cumva era bun si un scurt videoclip, spre mai buna intelegere cum devine treaba cu miscarile?! Pozele postate sunt irelevante (cu exceptia primei)!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *