fbpx
  • Sportul tău, povestea ta!

Top 7 alimente interzise înainte de înot

Top 7 alimente interzise înainte de înot

Înotul este un sport care antrenează aproape toate grupele de mușchi și de aceea este tot mai căutat de tinerii care vor să aibă o formă fizică bună. Antrenamentele nu sunt ușoare, iar un lucru care trebuie respectat este nutriția.

Sunt anumite alimente care trebuie evitate înaintea unui antrenamente sau a unei competiții. Nutriționiștii spun că au efecte negative în aceste cazuri. Să vedem care sunt 7 alimente de pus pe lista neagră:

1. Salata verde – ati ridicat din sprâncene? Și noi, dar salata verde conține și fibre care sunt prelucrate doar în intestinul gros, ceea ce duce la o creștere a gazelor abdominale.
2. Chipsurile – sunt bogate în sare și grăsimi, adică îngreunează digestia. În plus, cine le consumă este mai predispus la deshidratare.
3. Alimentele bogate în fibre – bune în alimentația de zi cu zi, dar total nerecomandate înainte de înot. Se digeră mai greu și se poate ajunge la balonări și crampe abdominale.
4. Fasolea și mazărea – fibrele pe care le conțin, și sunt foarte multe, accelerează tranzitul intestinal, ceea ce duce la apariția balonării sau chiar a crampelor abdominale.
5. Mâncărurile picante – pot accentua refluxul gastro-esofagian și pot duce la indigestie. Arsurile gastrice și regurgitație sunt alte efecte nedorite ale consumului de alimente picante.
6. Înghețata – chiar dacă este numai bună de consumat vara, nu este indicată înainte de înot, din cauza grăsimilor și a altor conservanți, care provoacă indigestie sau disconfort abdominal.
7. Frunzele de țelină – s-a descoperit că acestea favorizează o reacție chimică, la contactul cu razele soarelui, ce poate duce la arsuri solare și la diverse iritații.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *