fbpx
  • Sportul tău, povestea ta!

Sfaturi prețioase. Întărește musculatura picioarelor

Sfaturi prețioase. Întărește musculatura picioarelor

Nu aveți posibilitatea de a merge la sală? Nu aveți acasă aparate prin care să vă antrenați cum trebuie mușchii picioarelor? Nicio problemă. Vă arătăm câteva exerciții pe care le puteți face în dormitor, pentru tonifierea membrelor inferioare.

Antrenamentele pentru picioare se pot face foarte bine acasă, în compania soțului / soției sau a copiilor. Puteți asculta muzica preferată în timp ce executați cele 8 exerciții de mai jos.

  1. Genuflexiuni cu săritură – coborâți din poziția stând, vă aplecați înainte din șolduri, îndoiți genunchii până când coapsele sunt paralele cu podeaua și apoi săriți în sus, întinzând picioarele, cu spatele drept. Apoi coborâți direct în altă genuflexiune.

  2. Fandări inverse cu ridicarea genunchiului – din poziția stând faceți un pas în spate cu piciorul stâng, călcând pe talpa îndoită și îndoind ambii genunchi la 90 de grade. Împingeți în călcâiul drept pentru a reveni în poziția înițială și, în ridicare, împingeți genunchiul drept către piept.

  3. Sărituri cu vârfurile picioarelor pe scaun – Stați cu fața la scaun cu mâinile pe șolduri, puneți apoi piciorul stâng pe scaun, schimbați picioarele și repetați rapid. Spatele trebuie ținut drept.

  4. Fandări laterale – din poziția de stat în picioare faceți un pas mare către dreapta. Îndoiți genunchiul drept și împingeți fundul în spate, ținând piciorul stâng drept. Repetați apoi cu piciorul stâng, menținând pieptul ridicat și trunchiul încordat.

  5. Genuflexiuni-pistol – stați în picioare cu tălpile unite, apoi ridicați piciorul stâng câțiva centimetri, întinzându-l în față, cu talpa flexată. Îndoiți genunchiul drept, înclinați-vă în față din șolduri și coborâți într-o genuflexiune, ridicând piciorul stâng la înălțimea șoldului. Pentru echilibru, întindeți brațele în lateral. Repetați mișcarea și cu celălalt picior.

  6. Ridicări de picior în lateral – întindeți-vă pe o parte, cu picioarele unul peste altul. Sprijiniți-vă pe antebraț și ridicați ușor piciorul de deasupra către tavan. După câteva repetări, încercați cu celălalt picior.

  7. Deschideri pentru interiorul coapselor – stați pe spate, cu genunchii îndoiți și cu tălpile pe podea, ridicați piciorul drept către tavan. Coborâți ușor piciorul către partea dreaptă cât de mult se poate, ținând șoldurile și zona lombară lipite de podea. După revenirea la poziția inițială, ridicați piciorul stâng.

  8. Genuflexiuni cu ridicarea gambei – depărtați-vă cât mai mult picioarele în lateral, cu vârfurile spre exterior și mâinile pe șolduri. Coborâți în genuflexiune până când coapsele sunt paralele cu podeaua, apoi ridicați ambele călcâie de pe podea pentru cel puțin două secunde. Coborâți călcâiele și repetați mișcarea.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *