fbpx
  • Sportul tău, povestea ta!

Modelează-ți corpul! Cinci exerciții în cinci minute

Modelează-ți corpul! Cinci exerciții în cinci minute

Pentru un corp frumos nu este nevoie de mers zilnic la sală sau de mers ore întregi pe bicicletă. O dietă echilibrată poate fi completată de câteva minute de sport energic în casă pentru un rezultat care să vă mulțumească.

Pentru cei care nu au mult timp liber, dar nici nu vor să adune kilograme, 5 minute de sport pe zi pot face minuni. Dar acele 5 minute sunt foarte intense și vor solicita la maximum grupele de mușchi. Dar merită. Veți avea un corp tonifiat. Să vedem cum împărțim cele 5 minute:

  • PRIMELE 30 DE SECUNDE – Sărituri cu genunchii sus. Vă amintiți de la orele de educație fizică exercițiul clasic? Ce gălăgie era în sala de sport când săream cu toții! Nu faceți așa! Acasă, ridicați pe rând genunchii, încercând să-i atingeți cu cotul opus.

  • URMĂTORUL MINUT – Lăsați-vă pe vine și apoi săriți cât puteți de tare în sus. O să puneți în funcțiune o mulțime de mușchi.

  • URMĂTORUL MINUT (1:30-2:30) – Cățărarea pe munte. Dar pe orizontală, de data aceasta. Stați în poziția de flotare, apoi aduceți în față genunchiul drept aproape de piept. Săriți ușor și veniți cu genunchiul stâng în aceeași poziție. Și așa ați ajuns la jumătatea antrenamentului.

  • URMĂTORUL MINUT (PÂNĂ LA 3:30) – Urmează un exercițiu mai complex. Lăsați-vă pe vine, așezați palmele pe podea, apoi duceți picioarele în spate, pentru poziția de flotare. Faceți flotarea, reveniți cu picioarele la poziția inițială, săriți cât de sus puteți, cu brațele deasupra capului.

  • URMĂTORUL MINUT (PÂNĂ LA 4:30) – Sunteți aproape de final. Faceți o fandare cu piciorul drept, iar apoi săriți și aduceți piciorul stâng în față.

  • ULTIMELE 30 DE SECUNDE – Mergeți pe loc, cu ridicarea fiecărui genunchi, pe rând, până când coapsa va fi paralelă cu solul.

Dacă nu sunteți obișnuiți cu antrenamentele fizice, aceste 5 minute reprezintă un început bun. După ce veți ajunge la un anumit nivel, puteți crește durata lor.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *