fbpx
  • Sportul tău, povestea ta!

Fiecare detaliu contează. Top 10 alimente care te hidratează

Fiecare detaliu contează. Top 10 alimente care te hidratează

Izolarea din cauza pandemiei de coronavirus scoate la iveală noi provocări pentru oameni. Hidratarea rămâne la fel de importantă în aceste zile, deși nu faci foarte multă mișcare. Din contră. Faptul că ești foarte inactiv îți va da senzația că ești hidratat corespunzător, dar nu este așa.

Corpul a fost obișnuit într-un ritm anume și are nevoie de câteva zile bune pentru a se adapta la noul stil de viață. Acum este momentul să conștientizezi că te poți hidrata și cu ajutorul alimentelor. Pe lângă fructe, unele legume te pot ajuta să mânânci sănătos, dar și să te hidratezi corespunzător. Iată zece dintre ele care reușesc să elibereze treptat apă în corp și pe care le găsești ușor la magazin în această perioadă. 

Castravetele
Are o contrație de 96% apă și este unul dintre alimentele care se găsesc la supermarket de-a lungul întregului an.

Roșia
Conține 94% apă și poate fi combinată ușor cu alte alimente. O salată de roșii cu castraveți pare o banalitate, dar este combinația perfectă la masa de prânz.

 

Ardeiul gras
Ardeiul gras este bogat în antioxidanți și are o concentrație de 93% apă. Cel verde este mai bogat în apă decât cel galben sau roșu.

Conopida
Este alimentul perfect pentru cei activi. Asigură un nivel ridicat de vitamine și fitonutrienți. Are un procent de 92% apă și, deși doar puțini oameni obișnuiesc, este ideal a se consuma crudă, în salate.

Ridichiile
Ridichiile conțin 94% apă și sunt o sursă bună de antioxidanţi sau de catehină (substanţă care se găsește și în ceaiul verde şi care ajută la prevenirea accidentelor cerebrale, afecțiunilor miocardului, cancer și diabet).

Cerealele
Deși pare greu de crezut, orezul, quinoa sau ovăzul ajută la hidratare. Fie că sunt fierte sau combinate cu iaurt, aceste cereale provoacă organismul la o hidratare pe termen lung. Corpul absoarbe apa de-a lungul digestiei, în plus conțin multe substanțe care combat colesterolul.

Țelina
Conține 95% apă, este bogată în fibre și are calorii puține. Echilibrează glicemia, iar digestia pe termen lung asigură și o hidratare de lungă durată.

Salata iceberg
Conține apă în proporție de 95%, mai mult decât orice alt tip de salată. Nu este cel mai sățios aliment, dar ajută la digestie și echilibrează nivelul de zahăr din sânge.

 

Spanacul
Este una dintre legumele care reușesc să ajute foarte mult corpul. Are un procecent de 92% apă, este foarte bogat în potasiu, fibre și vitamina E. Din toată această combinație rezultă un super aliment care ajută corpul în aceste momente, în care nivelul de efort depus este foarte redus.

Brocoli
Puțini sunt cei care sunt fani brocoli, dar ar trebui să fie. Ideal ar fi să fie consumat crud, în special datorită conținutului ridicat de sulforafan, o enzimă care protejează împortriva acțiunilor substanțelor chimice care pot cauza cancer.


2 thoughts on “Fiecare detaliu contează. Top 10 alimente care te hidratează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *