fbpx
  • Sportul tău, povestea ta!

Casa, noua sală de sport în perioada de carantină

Casa, noua sală de sport în perioada de carantină

Ești „arestat la domiciliu” din cauza gripei sezoniere sau restricțiile impuse de carantina Covid-19 te țin închis în casă? Nu înseamnă că trebuie să neglijezi sportul. În sufragerie, găsești cea mai bună sală de sport pentru perioada aceasta.

Antrenamentul făcut acasă vine cu o mulțime de avantaje. Nu doar că te face să economisești bani, dar și timpul necesar pentru a ajunge la sala de sport. Dacă veți învăța să fiți disciplinați acasă, puteți avea rezultate fabuloase.

Fă o rutină și acasă

1. Stabiliți un program de antrenament

Este ușor să respecți programul de lucru, dacă ați stabilit o rutină. În mod ideal, programul de antrenament ar trebui să fie perseverent, iar sesiunile de exerciții să fie luate în serios și de dumneavoastră, dar și de familia dumneavoastră. Selectați anumite zile și ore pentru sesiunea de antrenament, pe care să le respectați. De exemplu, luni, miercuri, vineri, de la ora 08:00. Alegeți cea mai bună zonă din casă, în care vă simțiți confortabil. Asigurați-vă că aveți spațiu suficient pentru mișcările corpului.

2. Evitați distragerile

Încercați să lucrați când nimeni nu este în aceeași cameră, astfel încât cei din jur să nu intervină în concetrarea dumneavostră. Doar dacă vor să ajute.

3. Pregătește-te pentru acțiune

Ca să intri în rol, pune muzică și îmbracă-te cu hainele tale de sală. Ia aproape salteaua de yoga sau de aerobic și pregătește locul, ca să îți facă plăcere să fii acolo. Vei fi mai motivat și antrenamentul va fi făcut cu succes. Și mai mult decât atât, odată îmbrăcat ca și când mergi la sală, nu vei sta nepăsător și vei fi ”împins” să lucrezi.

4. Stai hidratat

Nu uita să iei sticla cu apă în locul pregătit antrenamentului și să te hidratezi. Bea cantități mici la intervale regulate. Este și mai sănătos și mai confortabil decât o cantitate mare atunci când ți se face sete.

5. Recunoaște potențialul pe care îl are casa ta pentru un antrenament cardio excelent

Alergarea nu este singura activitate cardio, mai ales dacă în casă ai scări. Mergeți sau alergați pe scări în mai multe seturi. Dacă aveți un spațiu unde puteți sări, curte, sau dacă aveți vecini care permit astfel de zgomot, atunci săriți coarda.

6. Nu uita de exercițiile de forță

Nu ai nevoie decât de greutatea corpului. Puteți fi creativi cu ceea ce vă oferă casa. Pereții, podelele și mobilierul sunt soluții excelente pentru exercițiile de întărire. Există multe opțiuni de antrenament în jurul casei tale. Folosiți podeaua pentru flotări sau plăci. Vă puteți folosi greutatea corpului ca să ridicați picioarele sau vă puteți sprijini corpul de perete, în poziția șezut. Tricepsul poate fi lucrat chiar cu ajutorul măsuței de cafea. Sau stând pe marginea patului. Fă câteva push-ups, sprijinindu-te cu mâinile de mobilier. Nu uita să ții genunchii flexați.

Sportstory.ro – Sportul tău, povestea ta

 

Și nu uita! Să faci încălzirea înainte de orice exercițiu. Chiar dacă nu ai greutățile și aparatele pe care le-ai găsi într-o sală, accidentări pot apărea, dacă nu este corpul pregătit pentru mișcare și sport.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *